29 Kasım 2011 Salı

9 aylık Nehir Ece



Zamanın su gibi akışına ikinci şahitliğim. Bu sefer daha da tadına varıyorum, sindire sindire yaşıyorum.
9 aylık NE, abisinin peşinden 5 emek/sn, oyuncağın peşinden 4 emek/sn, yemeğin peşinden 3 emek/sn hızla gidebiliyor. Bolca sıralıyor, hatta yakın iki mesafede birinden diğerine geçebiliyor. Dişler hala piyasada yok. İlk aylarda 7 de yatıp gece 4'e kadar emmek için bile uyanmayan kızım bu sayıları aldı 7*4 =28 kez gece uyanır oldu. Gündüz uykuları da pek kısaldı. Kelime taklitleri başladı. Abide de olmuştu bu dönem, ara ara söylediğimiz kelimeleri taklitle aynısını söylüyor. İsmini söyleyince dönüp bakıyor. Eve sevdiği birileri gelince  ve gezmeye giderken sevinçten çırpınıyor. Saçları çok uzadı, tokalı günlerimiz başladı. Özetle büyüdü gitti:)

9 yorum:

yaruze... dedi ki...

Büyüyecekler ve biz öylece bakıp seyredeceğiz.Hem bir an önce büyüsünler isteriz hemde ne çabuk büyüdüler diye hayıflanırız dimi?
Çok güzel kızınız maaşallah...

karışık_pizza dedi ki...

allah bağışlasın pek tatlı maşallah.
büyümelerini görmek kadar güzel birşey yok.

Evren dedi ki...

Hahaha :) Ama yok boyle neseli, tatli, tokali guzel :))) Operim :D

İkiz Annesi dedi ki...

Çok güzel prenses 41 kere maşallah:)

banushka dedi ki...

bıcırık :) biz bir buluşabilene kadar Ece hanımın doğumgününü görecekmişiz gibi geliyor :)

Hayat güzeldir.. dedi ki...

çok tatlı çok, maşallah

saricizmeli dedi ki...

Yaruze, 2. seferde aman bir an önce büyüsünü kenara bıraktım. Ama ilkin de ben de öyleydim. Çok teşekkür ederim.

Karışık pizza, kesinlikle öyle..

Evren, ben daha biçok öperim. Güzellikler sizlerle olsun.

İkiz Annesi, amin.

Banushka, haftanın şanslısı (kurabiyegiller), 1. yaşa kadar ayarlarız belki? Olmazsa, ıtırlıi banulu, kıtırlı bir yaş günü düzenleriz?

Hayat güzeldir, 2011 modeller hep tatlı.

Ilk dedi ki...

Masallah kuzuya! Guzellik! Hamile oldugun gunler daha dun gibiydi.

saricizmeli dedi ki...

Aaaa, ilk sen beni okuyor muydun:)) Hamileyken ilkini unuttuğumda bu hafta neler oluyormuş diye senin postlarını az okumadım. Sen de daha geçenlerde doğurmamış mıydın;) Sevgiler.