5 Aralık 2010 Pazar

26. hafta - 2. dönemi kapadık 3. başlıyor.

Eğer ki iş çıkışı eve gelip ayaklarımı uzatmadım da bir yerlere gidip oturduysam bileklerimin kalınlığına inanamıyorum. UE de bu şiş olayını daha geç yaşamıştım ve de bu kadar şişmiyordu ayaklarım.

2 sene yaşlanmak, her hamililiğin ayrı olması başkalaştırıyor durumu. Ama hamilielik öncesi Başbakan'ı dinlesem mi diyordum, şimdi 2 yeter der oldum:)

26. hafta da geride kaldı. 2. dönem bitmiş oldu. Kuramda bu dönem 1. dönemdeki kusma, halsizlik, duruma alışma sıkıntılarının bittiği keyifli bir dönem. 3. dönemde bebek büyüdüğü için bekleyen sıkıntılar söyleniyor. Baş yukarı durduğu için, kalp çarpıntılarıyla sonlandırdık 2. dönemi. Pıtırcık büyüdükçe sorunlar da büyüyeceğe benziyor. Ama ne diyoruz, bir dahası yok, sıkıntılarıyla beraber tadını çıkarıyoruz;)

UE gelir annenin karnına başını koyar. En sevecen sesisyle E diye seslenir.
E: Abi canım abim (tiz bir ses tonuyla anne konuşur). Beni bırakıp banneme gittin. Ben seni çok özledim.
UE : Gitmedim (E uyduruyormuş, UE ilk defa duymuş gibisinden şaşkın bir sesle cevap verir. Maksat E'yi kandırmak:))
E: Beni ne kadar seviyosun?
UE: 3 kere.
E: Bana hangi oyuncağını vereceksin?
UE: Kocaman tırımı (kocaman tırıyla bu aralar hiç oynamıyor, sanırım bir kakalama durumu var).
E: Başka?
UE: Playdoo oonıcam senle (gene kıyamadı, en sevdiği oyununa davet ediyor).

UE sohbeti sonlandırır, annenin karnına saldırılarına başlar. Nedir bu toplumda kız çocuklarının abilerinden çektiği canım;)

Kilo Alımı : 9 Kilo (Ne kadarı sudur bunun:) 1 kilosu bozadan geldi, 1 kilosu da kabak tatlısından 7 diyebiliriz:))
Sıkıntı : Bileklerdeki şişler, kalp çarpıntıları.

7 yorum:

PINAR dedi ki...

Benim carpintilarimin sebebini bulamadilar onca tahlile, tetkike ragmen.simdi ilac kullanmaya basladim ama icim hic rahat degil bu ilactan:( benim de ayaklarim korkunc sisiyor, kiz bebekle ilgili olabilir mi acaba bu durum:S

saricizmeli dedi ki...

Pınar, ilaç kullandıracak kadar çok mu çarpıyor? Bak ben kek yaptım yedim, geçti sanki:P Eeeee, kızlar nazlı oluyor. Daha anne karnında da?:)

Adsız dedi ki...

sen hafta bildiren post yazdikca zamanin ne kadar hizli gectiginin farkina variyorum desem.

kiyamayip hamura dahil eden abiye opucukler

K.T dedi ki...

Kolay gelsin. Dinlen dinlen.

Hayat güzeldir.. dedi ki...

Herşeyin yolunda olması çok güzel, bende şikayetlerim arttıkça boşver tadını çıkar belki bir daha olmayacak hem ne kadar çok istemiştin bunu yaşamayı unutma diye hatırlatıyorum kendime :) ellerim şişiyor benimde ayaklarım idare eder.Çarpıntı dediğiniz bende extra atım olarak tezahur etti, geçen ay holter takıldı 24 saatte 3000 in üstünde extra atım olmuş, tıkandığımı hissettiğim zamanlarda dinleniyorum, idare etmeye çalışıyorum bu şekilde.Kardiyolog ilaç vermek istedi ama Doktorum izin vermedi.Hepimize kolay gelsin. Sevgiler, Pinar

Adsız dedi ki...

Sizi okudukça 1 hafta sonra başıma gelecekler bunlar herhalde diyorum :)
ayak şişmesi bende de var, hoş oğlumda da olurdu ama sanki bu kadar değil, birde bu kızlar sanki daha aşağıdalar, ben şimdiden yürümekte zorlanır oldum.

saricizmeli dedi ki...

Sorma kiraz sevdası, zaman birak akmayı çağlıyor...


Teşekkürler KuzeyTanAnne...

Hayat Güzeldir Pınar, bence mutlaka bir daha olsun:) Kolay gelsin, benden de sevgiler...

Merhabalar Bir Annenin Paylaşımları, haftalar geçtikçe daha zorlu şeyler yazıyorum değil mi:))